Monday, March 28, 2011

assamualikumm..
lama tak update cik blog neh huaa..tak taw nak merepek apa tah..tak dew idea laa..
melayan perasan sebentar jiwang-jiwang kan diri sebelom tido grrr...
meh tgok lagu ne..sapa tak biasa degar g cari kat utube ..pandai2 la kome nk hidup haha:)

Marshanda – Sejuta Cinta (OST Sejuta Cinta Marshanda)


Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi tuk selamanya
‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan
Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu
Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Back to Reff: 2x
p/s:    oke malam neh nah melayan perasan ..hujan-hujan neh best lak haha..tak padan dengan class pagi esok huahua...nite zzz

p/s:aku tido sopan sikit lah hee zz

No comments:

Post a Comment