Thursday, March 17, 2011

minggu menonton wayang

hye hye..wah dah lama tak mai sni ..baru balik dari tgok wayang ngn roomate aku..minggu neh saya dah tiga movies kami tgok haha..sikit la tuh kan..kalaw bnyak hari-hari g tgok wayang ha..nanti makan pasir la jew la tak dew duit nak makan garrr..hee neh antara cerita-cerita yang kami tonton:


.
.
.




wow amazing best  sangt jalan cerita dye..
macam-macam aksi aku dah terlupa ceria dya haha
tngok la sndiri kang cerita korang tak tgok plak haha..ngade..satu ja aku nak cakap hero dya hensome huuu..

.
.
.

 haha ne cerita tgok 16.3.2011 bersamaan hari jaidajamil hee
neh macam celebrate bufday dya la tapi duit sndiri la haha..
oke cerita ne best ar jugak aku tgok tak kusyuk sangat tertido lak
setengah jalan adoii tak sedar kot coz dah lewat tiket nyew..
.
.
.



oke ini cerita baru pas tgok hari neh
atas permintaan ada la sorang ne nak tgok 
ikot jew la hee xp tape cerita dya wat aku tak megantok lah..sapa cakap tah sampai tertido tngok cerita tu ak tngok oke je pelik betoi..cerita ne tembak menembak hish sakit hati poun ada gak tgok taw..haha nak taw tgok la sndri malas nak cerita ...dah2 la tu kan aku tak larat dah nak pikir nak tulis apa sebab megantok..yew la class abis lewat hari neh haha alasan jew haish..
oke laa nite kawan2 ku..
assalamuailaikumm...

p/s:berjaya jugak aku update blog neh law tak aku mlas cos tak taw nak tulis entri apa..so bagi la cadangan sikit kan tuk budak baru macam aku ne..

No comments:

Post a Comment